Samsung SC88H0 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC88H0 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

MacHout 07-10-2015
Geschreven voor: Samsung SC88H0 zilver

Fijne stofzuiger in gebruik, reservoir en filters eenvoudig te legen. Krachtig en niet al te luid. Nadeel in gebruik is dat de slang niet draait op de voet. Helaas ging de stofzuiger (bij normaal gebruik) na anderhalf jaar kapot.

BHHeijnen 13-07-2015
Geschreven voor: Samsung SC88H0 zilver

De zuigkracht van deze stofzuiger is prima, niks op aan te merken. Het schoonmaken van de 'stofzak' is wat omslachtig omdat het stof aan de wanden blijft kleven. Moet dus een doek doorheen af en toe.
Het vervelendste is echter de duurzaamheid. We hebben de stofzuiger al een keer terug moeten sturen omdat er kortsluiting was in de motor. Is overigens toen goed gerepareerd door Samsung. Een half jaar later is het echter opnieuw raak, weer hetzelfde euvel waarbij de motor erg gaat stinken en de stofzuiger direct afslaat.
Voor mij even geen Samsung meer.

LucMeister 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung SC88H0 zilver

Een week aan het zuigen met deze stofzuiger en het is geweldig. De mond plakt gewoon aan de vloerbedekking vast het is niet normaal.
Veel hulpstukken erbij, makkelijk in gebruik.